Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 13:53 - За бездомните псета, домашните прасета... и двойните стандарти
Автор: peshopesho Категория: Политика   
Прочетен: 551 Коментари: 1 Гласове:
3



 Нека приемем хипотетичната ситуация, в която аз съм ексцентричен милионер. Нека ексцентричността в случая да бъде това, че много се кефя да гледам свински трупове, или пък да намирам за естетически красиво да правя горящи пирамиди от свинско месо.   Мога ли да направя такова нещо? Разбира се, че мога. Законът не предвижда наказания за това какво решават да правят хората с месото, което са купили от магазина. С акта на закупуване, месото става тяхна собственост и стига да не застрашават здравето на другите, те могат да се разпореждат с него както си искат.   Реално погледнато, ако съм такъв ексцентрик, аз плащам за разходите на участващите лица, които са се погрижили да произведат месото и да го доставят до мен... както и за умъртвяването на прасето.   Нека приемем една друга ситуация. Пак съм ексцентричен милионер, но намирам за естетически красиво да НЕ виждам бездомни псета по улиците на страната, в която живея. Ако предприема каквито и да е действия спрямо постигането на една такава гледка обаче, аз не съм вече просто екцентрик, а чудовище, което може да бъде осъдено, глобено и даже линчувано. Изведнъж срещу мен ще се изправят любителите на кучета, всички организации за защита на животните и т.н.   А реално погледнато, ексцентрик №2 плаща за СЪЩОТО, за което плаща ексцентрик №1. Първият покрива разходите за хуманно отглеждане и хуманно заколване на прасето, складиране на месото и транспортация. Вторият покрива разходите за хуманно хващане и хуманно заколване на бездомното куче, отнасяне на трупа и неговото унищожаване.   С какво едно бездомно куче стои над една домашна свиня? В днешно време - с нищо. Защото свинете са също толкова социални и интелигентни, колкото едно куче, да не кажа повече. Преди хиляди години е било въпрос на оцеляване да имаш куче за пазач и свиня за вечеря, отколкото обратното, но не и днес.   Това, което се опитвам да кажа е, че не съществуват обективни или морални аргументи, които да обуславят разрешението да се колят прасета и в същото време да забранява коленето на бездомни псета. Съгласен съм, че с масовото им изтребление няма да изчезнат уличните кучета веднъж завинаги, но в същото време, никой не твърди, че това трябва да е единствената предприета мярка за тяхното премахване!   И още нещо - ловът на хищници в България е разрешен целогодишно. Защо? Ами защото благодарение на лакоми бракониери, няма кой знае колко дивеч в нашите гори, та чакали и вълци са принудени да нападат селата. Набезите, ако са успешни, водят до удушен добитък. Подчертавам - ДОБИТЪК. От хората бягат. А бездомните псета нападат ХОРА и въпреки това, отстрелването на последните се води за жестокост към животно?!



Гласувай:
3



Следващ постинг

1. briagnews - Така е !
19.04.2012 14:15
.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peshopesho
Категория: Забавление
Прочетен: 11425
Постинги: 2
Коментари: 10
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930